מה ההבדל בין שאיבת שומן רגילה לבין שאיבה בלייזר?

בשנים האחרונות, שאיבת שומן שנעשית באמצעות לייזר הופכת להיות יותר ויותר פופולרית לא רק בארץ אלא גם ברחבי העולם. מדוע זו המגמה וכיצד שאיבת שומן בלייזר שונה משאיבת שומן רגילה? ד”ר אלכס לבנברג עם התשובות.

“בניגוד לשאיבת שומן סטנדרטית שמצריכה ניתוח כדי להוציאה לפועל”, מסביר ד”ר אלכס לבנברג, מנתח פלסטי. “שאיבת שומן באמצעות לייזר מתבצעת בדרך פשוטה יותר, שמשאירה את האזור המטופל מוצק וחלק“.

אופן הטיפול ותוצאותיו

במסגרת הטיפול בלייזר, חתך של סנטימטר מתבצע על גופו של המטופל באזור המיועד. דרך החתך הזה קרני הלייזר שואבות את השומן, מכווצות את סיבי הקולגן ומכווצות את העור כך שהתוצאה האסתטית טובה יותר. בתוך הצינור לשאיבת שומן רגילה שקוטרו כ3 מ”מ מוכנס סיב לייזר שתפקידו לפרק את השומן ביעילות רבה יותר לגרום לעור להתכווץ, להתמצק ולמנוע שטפי דם מרובים לאחר פעולת השאיבה

במסגרת מחקר של ד”ר אלכס לבנברג, נחשף כי חיותם של תאי שומן בשאיבת לייזר היו גבוהים יותר בהשוואה לתאי שומן בשאיבה רגילה – 98 אחוזים לעומת 79.9 אחוזים בהתאמה. המחקר נעשה על עשרה מטופלים בשיתוף עם ד”ר אורנה שהרבני וד”ר מיקי שיינוביץ’ מהמחלקה להנדסה ביו רפואית באוניברסיטת תל אביב, ופורסם ב-Journal of Cosmetics Dermatological Sience and Application

המשמעות של אחוזי חיות גבוהים של תאי השומן היא שניתן להזריק את תאי השומן שנשאבו לאזורים שונים של המטופל כמו עצמות לחיים סנטר וקמטים או לבצע הגדלת חזה וישבן באמצעות תאי שומן אילו. יתרון נוסף הוא שחימום העור תוך כדי השאיבה גורמת לעור להתכווץ במיוחד אצל נשים בוגרות יותר או אצל גברים העוברים ניתוח הקטנת חזה.

“חשוב לציין כי שאיבת שומן לא תגרום למנותח לרזות”, אומר ד”ר אלכס לבנברג. “היא תבוצע אך ורק לאחר דיאטה מתאימה, והשאיבה תשאב את השומן רק ממקומות בהם הגוף לא פירק אותו כהלכה”.

מה ההבדל בין שאיבת שומן רגילה לבין שאיבה בלייזר?
5 (100%) 1 הצבעות

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*